Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
396

Over ons

Emilo en Jolien gaan een wereldreis maken!

Over onze reis

Bijna is het zover! De wereldreis waar Emilo en ik al zo lang van dromen begint bijna!
Op 1 september geven we nog een afscheidsfeest zoals velen van jullie weten. We noemen het wel een afscheidsfeest, maar het is de bedoeling dat we gewoon lekker gaan feesten! Want het afscheid nemen ga ik erg moeilijk vinden!

En dan op 14 september vertrekken we vanaf Schiphol op weg naar onze eerste bestemming.

Omdat onze reisroute vaak veranderd is en nog niet iedereen weet wat de definitieve route is, bij deze:

Amsterdam-Indonesie-Maleisie-Indonesie-Australie-Nieuw Zeeland-San fransisco-Amsterdam.

Dit betekend dat wij precies een jaar later, 14 september 2013 weer terug zijn in Nederland!
We zijn ook van plan om leuke baantjes te zoeken in het buitenland en dat te combineren met het backpacken.

We zijn nu helemaal klaar voor de reis. Het moeilijkste gaat nog beginnen; Wat neem je mee?
We hebben allebei 1 backpack waar we alles in moeten doen, dus dat wordt nog puzzelen.

Via dit reisblog zal ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van alle avonturen die Emilo en ik beleven tijdens onze reis.

Bezochte landen

Wij hebben 3 landen (2%) bezocht: